Direktlänk till inlägg 1 januari 2020

Sen kan jag ändå inte lämna

Av lonly - 1 januari 2020 12:31

Så många gånger jag känt att denna gången räcker det. Denna gången orkar jag inte mer.
Sen kan jag ändå inte lämna.
Jag ser våra barn, dina och mina, som trivs så bra med varandra. Ska de förlora vad de har för att jag inte kan vara starkare än så?
Jag hör hur min omgivning tycker du är bra, för de vet ju inte,,, Hur ska jag kunna säga till dem att jag lämnar ännu etrr förhållande. Och dessutom dig, som är så bra, så trevlig, social och pedagogisk, dög inte ens han åt mig?
Jag tänker på alla de drömmar och planer vi haft, flytta ihop, köpa hus. Ska det aldrig hända för att jag känner mig kränkt. Vill jag verkligen sätta käppar i hjulet för allas våran framtid som skulle kunna bli lättare, enklare.
Ska jag bara kasta bort all den tid av mitt liv jag investerat i oss, för att att dina problem står mig upp i halsen?
Mitt självförtroende är så skadat att jag inte vet längre om det är du eller jag som gör fel.
Min självkänsla så tilltyglad att jag inte vet om jag är värd bättre eller får vad jag förtjänar.
Du skadar mig, på så många sätt.
Ingen ser hur
Ingen vet hur
Inte ens jag själv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lonly - 17 januari 2020 20:34

Jag försöker öka disstansen mellan oss. Det är så svårt. Många hade aldrig förstått. Men har man trampat över sin egen moral, sina egna principer och värderingar sååå länge, är det svårt att sluta. Jag har ursäktat ditt beteende så länge, att jag kn...

Av lonly - 9 januari 2020 19:52

Vi har en bra helg, vecka, månad. Jag känner hur vi kommer närmare varandra, hur allt känns starkare, tryggare. Vi pratar hela nätterna. Ibland i varandras famn, ibland genom telefon. Det är vi mot världen. Nått annat finns inte. Vi pratar framtid, ö...

Av lonly - 7 januari 2020 20:00

Det har gjort ont Att stå och diska vinglas hemma hos dig och inse det var glas från dina dejter med andra. Men jag teg och blunda. Det har gjort ont Att se andra skicka hjärtan och flörtiga kommentarer till dig på sociala medier, och inse det va...

Av lonly - 5 januari 2020 16:46

Jag hade varit singel länge när vi började träffas. Han tog mig med storm minst sagt. Jag var skeptisk, men smälte i tackt med att hans uppmärksamhet haglade över mig, något jag inte var van vid. Sen kom barnen in i bilden sakta men säkert. Över för...

Av lonly - 5 januari 2020 09:18

Jag försöker ta mig loss. Som att trampa i cement Och det är först nu, först när jag försöker det, jag verkligen förstår hur hårt du hållit mig i ditt grepp. Jag tar ett steg bort och du blir fullständigt vansinnig. Frustrationen sprutar ur dig. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards