Alla inlägg den 7 januari 2020

Av lonly - 7 januari 2020 20:00

Det har gjort ont
Att stå och diska vinglas hemma hos dig och inse det var glas från dina dejter med andra. Men jag teg och blunda.
Det har gjort ont
Att se andra skicka hjärtan och flörtiga kommentarer till dig på sociala medier, och inse det var tjejer du träffade. Men jag gömde känslan så långt in jag kunde och hoppades den skulle hålla sig där.
Det har gjort galet ont
När du träffa nån jag hade gemensama vänner med så jag fick se screens på vad du skickade till henne och berättelser om vad ni gjort tryckt i mitt ansikte. Men jag valde att svälja och se förbi. Trotts att mitt hjärta gick i tusen bitar tusen gånger om.
Det har slitit sönder mig att se vad du skrivit för kommentarer till andra tjejer på insta, på fb. Skrev hur vackra, snygga, sexiga de är. Hur komplimangerna till dem haglade, medans jag samtidigt hade tydligt i huvudet hur du berättat dina kolleger ansåg jag var för ful för dig. Inte tillräckligt smal och tränad för att vara med dig som är pt, gyminstruktör etc. Jag skulle aldrig kunna mäta mig med dessa tjejer hur jag än försökt.
Och alla gånger du lagt ut otroligt flörtiga bilder på snap eller dina olika storys,,, och jag suttit hemma och funderat på vilken tjej det nu är du försökt locka till dig med dem.
Det är svårt
Det är kränkande
Det gör ont,,,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards